LE BAR À JUS DE KILUCRU
Bonjour!

LE BAR À JUS DE KILUCRU

UN FORUM SYMPA, OUVERT ET INFORMÉ, AXÉ SUR LA RECHERCHE ET LA DISCUSSION DES MODES ALTERNATIFS DE SANTÉ PHYSIQUE, MENTALE ET SPIRITUELLE, PAR LES PRODUITS NATURELS, LES TECHNIQUES PSYCHO-ÉNERGÉTIQUES, L'ALIMENTATION SAINE, VIVANTE OU CRUDIVORE.

AccueilCalendrierFAQRechercherMembresGroupesS'enregistrerConnexion

Partagez | 

chips ail et limette, Coeurnivore, Mi-Cru!!!!!!!!!!!

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
moi-kilucru

MessageSujet: chips ail et limette, Coeurnivore, Mi-Cru!!!!!!!!!!!   Ven 27 Mar - 12:05

http://goneraw.com/recipe/garlic-lime-potato-chips

I peeled some fresh Organic Golden Potatoes dipped it into lime juice in a bowl then I put it on the dehydrator tray and then I finely chopped some organic garlic and sprinkled them on top and dehydrated for 6 to 8 hours and you have to flip them over 2 times, the garlic stays on though. I am thinking I might add some chopped green chives to give it a nice color and more flavor...

Also the 3 in the back I also coated lightly by dipping in olive oil after the lime juice, I did this to see if it can get more of that greasy junk food look and taste and it did but I found that I prefer just the simple lime and garlic which is the one to the bottom right hand corner that is crunchier, crispier and lighter but if you like the greasy "deep fried" look and taste then just dip in organic gourmet olive oil and enjoy!

For a "BBQ" Flavor and look you can sprinkle Mesquite Powder, Cayenne Pepper and sea salt. But I found that the lime makes it naturally salty already.
Revenir en haut Aller en bas
coeurnivore

MessageSujet: Re: chips ail et limette, Coeurnivore, Mi-Cru!!!!!!!!!!!   Ven 27 Mar - 16:46

Té trop fine Kiluc! hugs
parce que je sens que le goût va me venir très bientôt..entk je salive!
shannsu

MessageSujet: Re: chips ail et limette, Coeurnivore, Mi-Cru!!!!!!!!!!!   Ven 27 Mar - 17:21

Ah....Avoir 48heures dans une journée! Et trois estomacs!!!
Voir le profil de l'utilisateur http://www.crusinesante.com
moi-kilucru

MessageSujet: Re: chips ail et limette, Coeurnivore, Mi-Cru!!!!!!!!!!!   Ven 27 Mar - 17:45

j'ai acheté des limes hier, histoire de faire du oink en fin de semaine! clin d\'oeil miam
shannsu

MessageSujet: Re: chips ail et limette, Coeurnivore, Mi-Cru!!!!!!!!!!!   Ven 27 Mar - 18:57

T'en gardes une pour mon porcelet??? ricane
Voir le profil de l'utilisateur http://www.crusinesante.com
Contenu sponsorisé

MessageSujet: Re: chips ail et limette, Coeurnivore, Mi-Cru!!!!!!!!!!!   Aujourd'hui à 10:16

chips ail et limette, Coeurnivore, Mi-Cru!!!!!!!!!!!
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1